Thursday 12 January 2012

APA ITU AOTO RE-ENTRY ?

Aoto Re-Entry : Setiap sorang tajaan dari 20 downline percuma YANG sistem aotodownline BOB  (Band Of Brother) bagi kepada  setiap member yang join tu semasa keahlian kita di aktifkan semua member akan dapat RM 3.50. Bila RM 3.50 yang berkali2 setiap hari yang masuk ke ewallet kita tu terkumpul sehingga RM 200 BOB  akan potong RM 100 dan aktifkan  satu lagi keahlian baru secara aoto untuk kita dan di beri sekali lagi 20 downline PERCUMA yg baru. Bermakna kita dah ada 2 keahlian dengan  40 downline PERCUMA.

Proses ini di namakan Aoto Re-Entry sebab di uruskan oleh system Aoto Downline BOB. Bila berlaku Aoto Re-entry kita selaku  penaja asal akan dapat RM 20 Bonus tajaan dari BOB.

Andaian jika dalam sebulan sorang tajaan kita Re-Entry 4 kali sebulan. Income kita RM 20 x 4= RM 80. Kalau kita ada 10 tajaan. Income tetap sebulan kita RM 80 x 10 = RM 800 berterusan setiap bulan walaupun kita dan 10 tajaan kita tu tak cari orang lagi. Semoga semuanya sukses dan rebut serta gunakanlah sepenuhnya Peluang Besar Terbaik dengan modal yang sangat2 kecil yang tersedia di hadapan anda semua ni.

No comments:

Post a Comment